Vrijwilliger Klik en Tik

Een “mensen-mens”, iemand die graag een ander op weg helpt.

Wij zijn per direct op zoek naar een ondersteunende vrijwilliger voor Klik & Tik in de stadsdeelbibliotheek Tongelre. De cursus Klik & Tik helpt mensen beter gebruik te laten maken van de mogelijkheden van de computer. Men leert bijvoorbeeld websites te bekijken, e-mails te schrijven en hoe je bestanden kunt downloaden. Samen met een collega ondersteun je de cursisten. Klik & Tik is iedere dinsdag in de stadsdeelbibliotheek Tongelre, Bloemfonteinstraat 62. Afhankelijk van het aantal deelnemers zijn er één of twee groepen tussen 9 en 12 (als het één groep wordt, zal deze van 10 uur tot 11.30 uur zijn).

Wat ga je doen?

• Instructie geven
• Beantwoorden van vragen
• Meekijken en uitleg geven